Våra produkter

Dynamics 365 Business Central affärssystem från Microsoft logo Dynamics 365 Business Central affärssystem från Microsoft logo Dynamics 365 Business Central affärssystem från Microsoft logo Dynamics 365 Sales Professional säljstöd från Microsoft logo Dynamics 365 Customer Insights från Microsoft logo Dynamics 365 Customer Service från Microsoft logo Dynamics 365 Field Service från Microsoft logo Dynamics 365 Power BI från Microsoft logo Dynamics 365 Power Apps från Microsoft logo Dynamics 365 Power Automate från Microsoft logo

Left facing arrow Våra produkter & tjänster / Customer Engagement / Dynamics 365 Customer Service

Dynamics 365 Customer Service
Dynamics 365 Customer Service

Bygg starka kundrelationer och ta hand om dina kunder när de behöver dig som mest!

Transformera kundupplevelsen genom att ge handläggarna möjlighet att lösa problem snabbare med generativ AI. Med ett system uppbyggt för struktur och ordning behöver ni aldrig mer kämpa med att sortera eller leta upp ”borttappade” ärenden.

Kom igång Boka demo

Alltid i molnet och med tillgång till ditt företag oavsett enhet

Integrera sömlöst med andra Dynamics 365 och Microsoft 365 produkter

Ett Onboarding team som hjälper dig komma igång snabbt

Skapa ordning och reda i era ärenden

Customer Service samlar alla mail som rör samma kund, företag eller kontakt under kundens konto vilket ger er full kontroll över era ärenden. Under kundkortet kan ni också se kundens avtal, alla kontakter och den ärendehistorik som finns på er kund. Customer Service är såklart synkat med kundkortet i Business Central.

Kom igång
Vad är ett affärssystem?

Synka ditt produktregister med Business Central

Den unika integrationen mellan alla Microsofts produkter underlättar på många håll. Maila direkt från Dynamics eller koppla din produktkatalog i Business Central med produktregistret i Customer Service, med produktregisterna synkade går det att märka upp och felanmäla maskiner så att det syns tydligt för alla.

Fler fördelar med Customer Service

Skippa personberoendet med ärendehistorik

Om ni inte kan se vad som hänt tidigare hos er kund bygger ni in ett arbetssätt som bygger på att rätt person måste vara på plats. Allt informationsletande tar tid och i ett stressat läge är det viktigt att vara effektiv. Genom att lägga all information i Customer Service når samtliga i ert serviceteam informationen när den verkligen behövs.

Utveckla er servicenivå

När kunden hör av sig är de i ett kritiskt läge och det är extra viktigt att ge kunden ett tryggt bemötande och den service de behöver. För att hålla en jämn servicenivå ger Customer Service dig möjlighet att göra stegen i ett serviceärende mätbara, på så vis är det också enklare att utveckla sättet ni arbetar på och hålla en hög nivå.

Customer Service en del av Microsoft Dynamics 365

Eftersom Customer Service är en del av Dynamics 365 kopplar du smidigt ihop ditt ärendehanteringssystem med andra appar ur sviten. Det gör att ditt kundkort i Customer Service hänger ihop med kundkortet i Business Central, Sales Professional och Marketing. Allt har ett och samma register vilket bidrar till en sömlös användarupplevelse.

Features

Ärendehantering
Ärendehistorik
Automatskapa ärenden
Lägg olika prioritet på ärenden – Service Level Agreement
Nära integrering med andra produkter ur Dynamics 365
Nära integrering med Microsoft 365
Maila direkt från Dynamics plattformen

Betjäna era kunder när de behöver det som mest.

Lär dig mer om Customer service
Intresserad?

Vill du veta mer om Customer Service?

Kundservice blir viktigare och viktigare. Har du några frågor eller funderingar kring Customer service? Hör av dig så hjälper vi dig hitta rätt väg för dig och ditt företag.

Var vänlig och fyll i ditt förnamn.

Var vänlig och fyll i ditt efternamn.

Var vänlig och fyll i e-post.

close

Var vänlig och fyll i ditt förnamn.

Var vänlig och fyll i ditt efternamn.