Supportapp - NAB Solutions
Smidigare support

Smidigare support inifrån Business Central med vår Support app!

NAB:s support app

Om du arbetar i Business Central så vet du att det är ett komplext system och ibland är det nödvändigt att ta lite hjälp. Vår support är aldrig långt borta. Nu finns hjälpen till och med inne i Business Central bara ett knapptryck bort. Med NAB:s support app har du nära till både kontaktuppgifter och öppettider, du kommer även åt TeamViewer vårt fjärranslutningsverktyg utan att behöva lämna affärssystemet. Det gör smidigare kan dela skärm med någon från vår support.

Hur skaffar du NAB:s support app?

För att använda NAB:s support app behöver du ha ett aktivt supportavtal hos NAB, sedan laddar du ner appen gratis på AppSource. Sök på NAB Support, så finns app och manual redo för nedladdning.

Utvecklare

NAB Solutions

Pris

Enligt supportavtal

Systemstöd

Business Central

Alla våra tillägg

Behöver du support? Kom igång med support genom ett av våra supportavtal!

Vi rekommenderar alla våra kunder att ha ett supportavtal när det uppstår frågor och ni är ute efter snabb hjälp och åtgärder. Välj ett av våra supportavtal nedan för att komma igång.

175 kr

per essential eller premium anv /mån

Brons

  • NAB Support app
  • Användaradministration CSP
  • Källkodshantering
  • Tillgång till e-learning
  • Teknisk support
  • SLA
  • Pipeline management
  • Funktionssupport
  • Affärsutvecklare
  • Hantering av breaking changes
  • Smarta Appar

Kontaktpersoner 1

Obegränsade supportärenden /mån

250 kr

per essential eller premium anv /mån

Silver

  • NAB Support app
  • Användaradministration CSP
  • Källkodshantering
  • Tillgång till e-learning
  • Teknisk support
  • SLA
  • Pipeline management
  • Funktionssupport
  • Affärsutvecklare
  • Hantering av breaking changes
  • Smarta Appar

Kontaktpersoner 2

Obegränsade supportärenden /mån

375 kr*

per essential eller premium anv /mån

Guld

  • NAB Support app
  • Användaradministration CSP
  • Källkodshantering
  • Tillgång till e-learning
  • Teknisk support
  • SLA
  • Pipeline management
  • Funktionssupport
  • Affärsutvecklare**
  • Hantering av breaking changes
  • Smarta Appar

Kontaktpersoner 4

Obegränsade supportärenden /mån

*Minimidebitering 10 användare, bindningstid 1 år
**Minimum 20 användare