Support för Dynamics NAV och Business Central - NAB Solutions

Välkommen till vår support!

Vår support är mycket uppskattad av våra kunder. Handläggarna har mångårig erfarenhet av att arbeta i Dynamics 365 Business Central, tidigare känt som Dynamics NAV och löser de flesta ärenden som kommer in under samma arbetsdag. Om ärendet skulle vara av sådan karaktär att det inte går att lösa direkt, är det tryggt att veta att alla ärenden följs upp och hanteras i vårt ärendehanteringssystem.

Telefon

Välkommen att ringa till oss.

0470 53 00 00

E-post

Du kan också nå oss via e-post.

support@nabsolutions.se

Support via Teamviewer

Ibland är det enklare när du och din supporttekniker kan se samma sak. Vi använder oss av TeamViewer, välj att ladda ner din version. Har du redan TeamViewer på din dator går det bra att använda den.

Kom igång med vår supportapp för snabbare och smidigare support!

arrow_forward mer om supportappen
Bli expert på Business Central

Bli expert genom att utbilda dig själv i vår e-learning plattform!

arrow_forward Mer om E-learning

Behöver du support? Kom igång med support genom ett av våra supportavtal!

Vi rekommenderar alla våra kunder att ha ett supportavtal när det uppstår frågor och ni är ute efter snabb hjälp och åtgärder. Välj ett av våra supportavtal nedan för att komma igång.

175 kr

per essential eller premium anv /mån

Brons

  • NAB Support app
  • Användaradministration CSP
  • Källkodshantering
  • Tillgång till e-learning
  • Teknisk support
  • SLA
  • Versionsövervakning
  • Funktionssupport
  • Affärsutvecklare
  • Hantering av breaking changes
  • Smarta Appar

Kontaktpersoner 1

Obegränsade supportärenden /mån

250 kr

per essential eller premium anv /mån

Silver

  • NAB Support app
  • Användaradministration CSP
  • Källkodshantering
  • Tillgång till e-learning
  • Teknisk support
  • SLA
  • Versionsövervakning
  • Funktionssupport
  • Affärsutvecklare
  • Hantering av breaking changes
  • Smarta Appar

Kontaktpersoner 2

Obegränsade supportärenden /mån

375 kr*

per essential eller premium anv /mån

Guld

  • NAB Support app
  • Användaradministration CSP
  • Källkodshantering
  • Tillgång till e-learning
  • Teknisk support
  • SLA
  • Versionsövervakning
  • Funktionssupport
  • Affärsutvecklare**
  • Hantering av breaking changes
  • Smarta Appar

Kontaktpersoner 4

Obegränsade supportärenden /mån

*Minimidebitering 10 användare, bindningstid 1 år
**Minimum 20 användare

phone

Osäker på vilket supportavtal?

Vill du komma igång eller veta mer? Ring till Gustav eller kontakta oss via formuläret längst ner på sidan så ska vi se till så att ni får svar på era frågor och så vi kan komma igång!

Kontakta oss

Vet du inte vilket supportavtal som passar er bäst eller undrar du kanske hur du kommer igång med våran supportapp? Ring eller skicka ett mejl till oss via formuläret!


Var vänlig och fyll i ditt förnamn.

Var vänlig och fyll i ditt efternamn.

Var vänlig fyll i din e-post.

Var vänlig fyll i dit telefonnummer.

Världens bästa support!

Lena Kleiva, Ekonomichef på Kobelco

Håll dig uppdaterad!

Anmäl dig till vårt nyhetsbrev och få uppdateringar om t.ex. kortkommandon i Business Central, nyheter och annat som kan vara bra att känna till!

Var vänlig och fyll i din e-post.