Support - NAB Solutions Support – NAB Solutions

Osäker på vilken produkt som passar er?

Vi har paketerade och färdiga lösningar för er i en specifik bransch eller affärsområde.

Se våra färdiga lösnignar

Osäker på vilken produkt som passar er?

Vi har paketerade och färdiga lösningar för er i en specifik bransch eller affärsområde.

Se våra färdiga lösnignar

Osäker på vilken produkt som passar er?

Vi har paketerade och färdiga lösningar för er i en specifik bransch eller affärsområde.

Se våra färdiga lösnignar

Osäker på vilken produkt som passar er?

Vi har paketerade och färdiga lösningar för er i en specifik bransch eller affärsområde.

Se våra färdiga lösnignar

Support i alla lägen

Vår omtyckta support får du tillgång till genom ett supportavtal.

Registrera ärende i Supportportalen

Från och med 2021 så tar vi emot ärenden i vår supportportal för att kunna erbjuda ännu bättre support än tidigare. Därför ber vi alla befintliga kunder att registrera sina ärenden i portalen så vi kan erbjuda bästa möjliga support!

Till supportportaleneast

Du kan fortfarande ringa oss mån-fre 8-17 (lunchstängt 12-13) 0470 53 00 00 eller skicka ett mail till support@nabsolutions.se

Niklas Soldahl, supporten

Hos NAB är kunden aldrig en i mängden och tillsammans får vi det bästa resultatet

För Niklas är det viktigt att inte bara svara på frågan som ställs utan verkligen göra personen som ringer in nöjd. Han menar att det är en skillnad i det och målet för honom och alla på NAB är alltid att göra kunden nöjd.

Läs hela artikeln med Niklas east

För oss på NAB är det viktigt att vårda relationen med våra kunder. En bra support är en självklarhet för oss.

För att få till en bra relation med våra kunder så har vi på NAB lagt stort fokus på en välfungerande support som finns till hands för våra kunder med supportavtal. Ibland uppstår problem som stjäl onödig tid ifrån övriga arbetsuppgifter, med ett supportavtal har ni en säkerhet att systemet är i trygga händer om något skulle strula. Våra kunder har bara positiva saker att säga om vår support!

NAB har världens bästa support

Lena Kleiva, Ekonomichef på Kobelco

Kontakten med supporten är jätteviktig och NAB:s support ger oss en trygghet vi värdesätter

Ullman Dynamics

BLI EXPERT PÅ BUSINESS CENTRAL

Bli expert genom att utbilda dig själv i vår e-learning plattform!

Mer om e-learning

Behöver du support? Kom igång med support genom ett av våra supportavtal!

Vi rekommenderar alla våra kunder att ha ett supportavtal när det uppstår frågor och ni är ute efter snabb hjälp och åtgärder. Välj ett av våra supportavtal nedan för att komma igång.

175 kr

per essential eller premium anv /mån

Brons

  • NAB Support app
  • Användaradministration CSP
  • Källkodshantering
  • Tillgång till e-learning
  • Teknisk support
  • SLA
  • Versionsövervakning
  • Funktionssupport
  • Affärsutvecklare
  • Hantering av breaking changes
  • Smarta Appar

Kontaktpersoner 1

Obegränsade supportärenden / mån

250 kr

per essential eller premium anv /mån

Silver

  • NAB Support app
  • Användaradministration CSP
  • Källkodshantering
  • Tillgång till e-learning
  • Teknisk support
  • SLA
  • Versionsövervakning
  • Funktionssupport
  • Affärsutvecklare
  • Hantering av breaking changes
  • Smarta Appar

Kontaktpersoner 2

Obegränsade supportärenden /mån

375 Kr

per essential eller premium anv /mån

Guld

  • NAB Support app
  • Användaradministration CSP
  • Källkodshantering
  • Tillgång till e-learning
  • Teknisk support
  • SLA
  • Versionsövervakning
  • Funktionssupport
  • Affärsutvecklare
  • Hantering av breaking changes
  • Smarta Appar

Kontaktpersoner 4

Obegränsade supportärenden /mån

phone

Osäker på vilket supportavtal?

Vill du komma igång eller veta mer? Ring till oss eller kontakta oss via formuläret längst ner på sidan så ska vi se till så att ni får svar på era frågor och så vi kan komma igång!

Ring till oss

Var vänlig och fyll i ditt förnamn.

Var vänlig och fyll i ditt efternamn.

Var vänlig och fyll i e-post.