Vår support är mycket uppskattad av våra kunder. Handläggarna har mångårig erfarenhet av att arbeta i Dynamics 365 Business Central, tidigare känt som Dynamics NAV och löser de flesta ärenden som kommer in under samma arbetsdag. Om ärendet skulle vara av sådan karaktär att det inte går att lösa direkt, är det tryggt att veta att alla ärenden följs upp och hanteras i vårt ärendehanteringssystem.
Välkommen att ringa till oss.
Du kan också nå oss via e-post.
Ibland är det enklare när du och din supporttekniker kan se samma sak. Vi använder oss av TeamViewer, välj att ladda ner din version. Har du redan TeamViewer på din dator går det bra att använda den.
Vi rekommenderar alla våra kunder att ha ett supportavtal när det uppstår frågor och ni är ute efter snabb hjälp och åtgärder. Välj ett av våra supportavtal nedan för att komma igång.
per essential eller premium anv /mån
Kontaktpersoner 1
Obegränsade supportärenden /mån
per essential eller premium anv /mån
Kontaktpersoner 2
Obegränsade supportärenden /mån
per essential eller premium anv /mån
Kontaktpersoner 4
Obegränsade supportärenden /mån
*Minimidebitering 10 användare, bindningstid 1 år
**Minimum 20 användare
Vill du komma igång eller veta mer? Ring till Gustav eller kontakta oss via formuläret längst ner på sidan så ska vi se till så att ni får svar på era frågor och så vi kan komma igång!
Vet du inte vilket supportavtal som passar er bäst eller undrar du kanske hur du kommer igång med våran support app? Ring eller skicka ett mejl till oss via formuläret!
Lena Kleiva, Ekonomichef på Kobelco