Vill ni veta vad som är support?

Klicka er in på följande inlägg för att få en beskrivning av vad som avser support.

Vill ni kontakta oss på supporten?

Ni når oss på telefon: 0470- 53 00 00
Skicka e-mail till oss på: support@nabsolutions.se

Vår support är öppen under kontorstid:
Vardagar mellan klockan 08.00-12.00 och 13.00-17.00
Dag före helgdag mellan klockan 08.00-12.00 och 13.00-15.00

Supporten avser ärenden som kan lösas inom 15 – 45 minuters effektiv supporttid beroende på vilket supportavtal ni har. Överstiger ärendet tiden övergår det, efter avstämning med er, till ett debiterbart konsultuppdrag.

Webbinarier i NAV – Fyra områden att lära sig mer om i höst!

laptop-2562325_1920

Excel och NAV – Utnyttja Excel och NAV som stöd i det dagliga arbetet Vi vet att många företag missar att utnyttja Excel och NAV i sitt dagliga arbete. Vi vet också att det hade varit till stor nytta om […]

Läs mer

Höstens grundutbildning i Dynamics NAV – Boka nu!

crew-56835

Grundutbildning i Dynamics NAV Den 26 och 28 september kommer vi att hålla en grundutbildning i Dynamics NAV. Utbildningen är fördelad på två tillfällen varav varje tillfälle är ca två timmar. Första tillfället kommer ägnas åt systemnavigering och grundläggande redovisning. […]

Läs mer

GDPR – Är ni redo för den nya dataskyddsförordningen?

laptop-2567809_1920

Dataskyddsförordningen GDPR Den 25 maj 2018 kommer Dataskyddsförordningen eller GDPR –  General Data Protection Regulation att träda i kraft för samtliga av EUs medlemsländer. GDPR är en ny skyddsförordning som ska gälla för alla myndigheter, företag och organisationer som hanterar […]

Läs mer

Byter ni affärslösning i höst? – 5 tips för en lyckad implementering

Smartphone, tablet and laptop with notepad in hands of man and w

Sommaren är förbi och det är dags att ta nya tag, starta upp större projekt. Projekt som har planerats sedan en tid tillbaka, som kräver mer resurser och kostar en större slant. Det kan vara värt att nämna att alla […]

Läs mer

LogTrade – Mycket mer än bara etiketter och fraktsedlar

willebroeka

Webinarie LogTrade NAB Solutions och LogTrade vill bjuda in till ett webinarie som riktar sig både till er som inte kör LogTrade Connect idag men också er som redan är igång med LogTrade Connect och är nyfikna på hur ni […]

Läs mer

Få stenkoll på likviditeten med kassaflödesprognosen i NAV 2017

Kassaflödesprognosen i NAV 2017 Få stenkoll med hjälp av kassaflödesprognosen i NAV 2017. Nu är det dags att tipsa om ytterligare en smart funktion i NAV. Vi känner att den här funktionen har hamnat lite i skymundan och vill därför […]

Läs mer

Nyhet – Artikelattribut i Dynamics NAV 2017!

bild1aa

Så här kan du använda dig av artikelattribut i Dynamics NAV 2017 Har du någonsin känt att artiklarna på ditt lager behöver få en närmare beskrivning för att särskiljas från andra artiklar inom samma artikelkategori? Du kanske behöver addera attribut till […]

Läs mer

Supporten tipsar – så här gör du en SIE-export

bild-1

Låt oss börja med att förklara SIE-filen/formatet på en grundläggande nivå. SIE-formatet är ett standardformat framtaget för att enkelt kunna flytta redovisningsdata mellan olika programvaror oavsett vilken programleverantör som ligger bakom. Tack vare SIE kan olika typer av program både […]

Läs mer

Installera ditt Dynamics NAV som app på mobilen!

Alltid på språng? Kanske inte, men det är bra att ha sitt Dynamics NAV nära tillgängligt i mobilen. Har du en inloggning via mobilen kan du snabbt checka av om det är någon information du direkt behöver ha tillgång till. Kanske behöver du komma åt Dynamics […]

Läs mer

Servicemodulen i NAV – erbjuder ni service på sålda varor till era kunder?

2017-03-06_16h37_36

Servicemodulen i NAV Har servicemodulen i NAV fallit i skymundan för att ge utrymme åt andra användbara funktioner? I så fall är det dags att ge den här modulen lite utrymme igen. Servicemodulen i NAV är ett perfekt verktyg för de […]

Läs mer